Luftakrobatik

Im Luftakrobatikkurs werden die Grundlagen im Umgang mit dem Aerial Silk, auch Vertikaltuch genannt, und dem Aerial Hoop vermittelt. Beide Geräte sind bekannt aus dem Zirkus oder dem Varieté. Vorkenntnisse sind nicht erforderlich. Die Teilnehmer/innen sollten eine Leggings und ein T-Shirt mitbringen.

Der Kurs findet im Tanzstudio "Vi-Dance" statt.

Kurskosten: 80 Euro für Stud./Bed., Externe dürfen nicht teilnehmen.

Anmeldepflichtig! Anmeldung ab 05.02.2024, 10:00 Uhr (bitte erst Sportkarte kaufen, dann Kursplatz buchen!).

The aerial acrobatics course teaches the basics of using the aerial silk, also known as the vertical scarf, and the aerial hoop. Both devices are known from the circus or vaudeville. Previous experience is not necessary. Participants should bring leggings and a T-shirt.

The course takes place in the dance studio "Vi-Dance".

Prerequisite: Sports Card

Course cost: 80 Euros for students and employees only.

Registration required! Registration from 05. February 2024 10:00 am (please buy a Sports Card first, then book your course place!).

5-124-0900Fr19:10-20:00Vi-Dance12.02.2024-29.03.2024Vivien Feld
80/ 80/ -- €